Bohaterowie

piątek, 21 listopada 2014

Prolog

Jestem Laura. Mam 19 lat. Jestem osobą trudną do zrozumienia, inną. Mam w życiu dużo problemów, ale od tamtego dnia kiedy go spotkałam zmieniło się wszystko. Znaliśmy się  2 lata. To były najlepsze dwa lata mojego życia. Ale pewnego dnia go straciłam, zniknął tak jak sens mojego życia. Opowiem wam moją historię, bez kłamstw, tylko prawdę. Zacznę od początku....

-----------------------------------
Hejo miśki! No to mamy prolog. Mam nadzieję, że was zaciekawił ;) 
5 komentarzy = 1 rozdział 

4 komentarze:

  1. Czekam na rozdział :)
    Zapowiada się ciekawie! :D
    Zapraszam do siebie:
    http://na-zawsze-razem-tak.blogspot.com/
    P.S. Dodaj obserwatorów i stronę z bohaterami!
    I usuń kod obrazkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, głupio mi się przyznać, ale nwm jak dodać obserwatorów i usunąć ten kod. A bohaterów specjalnie nie dodałam, bo o nich powiem w trakcie.

      Usuń
    2. Z chęcią ci pomogę i to nie jest żadne wstyd ;)
      Każdy musi się czegoś nauczyć, przecież nikt nie wie wszystkiego!
      Aby dodać gadżet Obserwatorzy Google+ do swojego bloga, przejdź do karty Układ i kliknij Dodaj gadżet.
      A ten kod usuwa się tak:
      Wejdź w ustawienia
      Potem w Posty i komentarze i odznacz ;)
      Jakbyś jeszcze czegoś nie wiedziała to pisz śmiało na ten adres: aniafanka135@gmail.com

      Usuń